Uj, nästan två veckor sedan

Ja, en vecka och 6 dagar sedan jag skrev ett inlägg. Skärpning. Vad händer då? Just nu jagar vi efter en js/flash/php-counter som räknar ner till ett datum, som ser diskret och bra ut, utan massa reklam och tjafs. Det är lättare sagt än gjort, verkar det som. Kommer nog bli att jag sätter mig ner och skriver en egen i php, eller möjligen javascript.. *rysa*. Jag gillar verkligen inte java i nån form överhuvudtaget.

 

Annars händer inte så mycket, ska väl kanske ta oss en promenad och sen sätta fart med städning här hemma, tror jag bestämt. Har seriöst inget att skriva om, eller jo.. Det har jag väl visserligen, men jag är inte riktigt på skrivhumör, jag kan inte tvinga fram sådant. Är nog ingen äkta bloggare. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0