Ännu en händelselös dag

Usch ja, jag bara sitter här som en deghög och väntar på att nåt ska gå sönder eller nån ska behöva hjälp med något. Tror inte jag varit utanför mitt kontor mer än två gånger idag (dassbesök borträknat :P). Det är lite illa. Sitter bara här och lyssnar på musik och filosoferar för mig själv, kollegan min är ledig för resten av veckan. Bara två dagar kvar tills semestern.. nästan så jag sitter och räknar timmarna dit, det är lite illa kanske. Men fasen vad skönt det ska bli! Och förhoppningsvis så kommer vi kunna gå på liseberg en vända också, det ser jag fram emot. Var så jäkla roligt förra året.

Vad händer mer under semestern.. Hm, jo justeja, lillbrorsan min kommer ju ner och hälsar på över nån dag, det ska också bli roligt. Inte träffat honom på hur länge som helst.. senast var väl kring jul, tror jag. Men men.. Nu ska jag försöka hitta nåt mer meningslöst att fördriva tiden med. Hojt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0