Fascist's R us!?

Jahaja, ja, ni förstår nog vad jag pratar om. Hur i helsike kan regeringen rösta igenom ett sådant förslag som FRA-lagen? Att utan tillstånd kunna läsa igenom våran epost, och även lyssna på telefonsamtal, utan vettig anledning? Nej, jag trodde aldrig jag skulle få se den dag då jag skäms över att vara svensk. Fy, rent ut sagt. Det här tar oss till snäppet värre än USA, till och med. Där lär myndigheterna skaffa ett domstols-tillstånd innan dom börjar avlyssna något. Nånting riktigt skumt ligger bakom det här, det är jag nästan bergsäker på.

Men jaja, mitt första inlägg kanske inte blev så vidare positivt, men, det är iaf ett inlägg! :)

Kommentarer
Postat av: Hayley

woooooow han bloggar!! :D

2008-06-19 @ 12:35:09
URL: http://hayleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0