Jahaja, lördag.

Mhm, lördags "morgon" nu då. Precis slängt i första lasten i tvättstugan, o det var la på tiden nu kanske, har ju knappt ett par strumpor ens. Hur firade man midsommar då? Jo, var på en riktigt trevlig mini-släktmiddag, med mycket god mat och gott sällskap! :)

Nånting jag verkligen inte kan förstå är hur folk kan skriva tonvis av blogposts varje dag, hur kan man ha så mycket att skriva om? Personligen får jag verkligen kämpa för att hitta nåt att skriva om, även om det bara är ett inlägg om dagen. Jag antar väl att jag inte är så kreativa som vissa andra då, eller nåt sånt. Men jag måste ju hitta nånting åtminstonde, kanske får bli sånt där trökigt tekniskt ;)

Men men, det var allt för denna gång. Nu börjar man bli lite sugen på frukost... Hojt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en trevlig Lördag! :D Haft en bra midsommar? :) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-21 @ 13:09:31
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Hayley

Inte tekniskt! SÅ tååkigt att läsa ju! Och syftar du på mig eller ;)

2008-06-21 @ 16:46:04
URL: http://hayleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0