Trådlöst är underbart..

Äntligen har man blivit färdig med WLAN-lösningen på kontoret, så nu kan jag sitta vart som helst i våra lokaler och jobba! Man lär ju dra nytta av laptopen lite då och då, annars är det meningslöst att ha en. :)

Jaha, vad händer mer då.. Ptja, detta är ju sista veckan innan man går på fyra veckors semester, fasen va skönt det ska bli. Synd att kronofogden tar större delen av min lön imorgon så man inte har råd att göra ett skit, men det får väl gå ändå. Sitter här och kokar just nu. Hade sett fram emot så mycket, men allt det kan man ju glömma nu. Får väl slöa i fyra veckor eller nåt sånt. Kanske korta ner semestern med en vecka eller nåt iofs, kommer ju få mini-lön i augusti annars, det vore ju dumt. Är det nånting som jag verkligen avskyr så är det att oroa sig för pengar, det finns seriöst inget värre. Har gjort det i hela mitt liv, med tanke på att aldrig haft det bra ställt. Inte ens nu när man har ett fast jobb så klarar man sig bra, pga alla skulder som man dragit på sig som fattig. Fy fan. Ibland vill jag bara ge upp och bo i ett skjul nånstans, så kanske man har råd att unna sig nåt lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Hayley

Hjärtat mitt.. Det blir vad vi gör det till. Vi hittar nog på saker ska du se!

2008-06-24 @ 10:39:14
URL: http://hayleys.blogg.se/
Postat av: Hayley

Det blir vadm an gör det till. Jag ska försöka göra det så roligt som möjligt :)

2008-06-24 @ 10:48:59
URL: http://hayleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0