OMGWTFBBQ!

Yeps, jag lever fortfarande. Sitter på jobbet, tar en skön halvdag idag, weeii. Varit utan bredband i en vecka hemma också, det var lite segt. Men nu är det tillbaka, woohoo! Bytt från comhem till BBB nu, tack och lov. Slippa Comhem's 50% packet-loss. Man märkte till och med skillnad när man enbart surfade nu i morse, riktigt trevligt. Nu är det ju sisådär trekvart kvar tills man ska röra sig hemåt, rätt trevligt faktiskt. Inte för att jag har några speciella planer för när jag kommit hem, förutom en dusch då möjligen. Har egentligen inget att skriva om heller, men jag kände att det kanske är på tiden att jag skriver åtminstone ett inlägg här i bloggen, lite då och då. Sporadiskt, minst sagt.

Men så kan det ju vara ibland.. Nu vet jag inte alls vad jag ska fylla ut med här, så jag avslutar istället. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0