Måndag, på jobbet

Sitter här på kontoret, 14.51. Två timmar kvar tills man kan röra sig hemåt, ungefär. Rätt skön dag idag faktiskt, vaknade otroligt nog i morse och kände att jag såg fram emot att jobba idag. Det var oerhört längesedan jag kände så, skönt att det är tillbaka. Jag har även fått upp farten på jobbet igen, saker går inte i slow motion längre. 

Nu har jag även anmält mig själv till ett airsoft-lir utanför Borås den 7'e februari, ska bli sjukt roligt, jag har ju faktiskt inte spelat på jag vet inte hur länge nu! Över två år sedan är det i vilket fall som helst. Vad är airsoft för nånting då? Well, tänk dig Paintball fast med vapen som ser ut som riktiga vapen och utan färg i kulorna. Airsoftvapen skjuter 6mm's plastkulor och räckvidden är betydligt längre än i Paintball. Slänger in lite bilder här neranför på grejorna som jag har samlat på mig än så länge.


Det där är prylarna (det mesta i alla fall) som jag hunnit samla på mig. Den 7'e ska bössan på första bilden invigas, ser verkligen fram emot det! Jag och kusinen min som åker dit.. Ska bli redigt kul.

Men men, kanske är lite vettigt att jobba en stund till nu, vi hörs! SE! Jag bloggar igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0