Ytterligare en måndag

Yes yes, sitter här på kontoret och "sliter". Kan inte riktigt kalla det att slita då jag faktiskt gillar mitt jobb, ser det mer som underhållning om jag ska vara helt ärlig. Jag är mycket lyckligt skattad, det är nog inte många som kan säga detsamma om sina jobb. Förstår mig heller inte på folk som klagar över sitt jobb, varför klaga? Man får ju vara glad att man ens har ett jobb i dessa tider! Sluta klaga och gör det bästa av det istället, så ska ni se att ni mår mycket bättre också.

Just nu händer det inte vidare mycket faktiskt, vi har i alla fall varit riktigt duktiga nu i helgen, städat och tvättat och så vidare (Fast i all ärlighets namn så måste jag säga att min kära fru gjorde mestadelen av arbetet :$). Jag vågar inte tänka på hur det skulle sett ut om jag bodde själv, haha. 

Jag funderar lite på vad jag ska göra med min blog egentligen.. Inte om jag ska ha den kvar eller inte, men vilken inriktning den ska ha. Just nu har den ju egentligen inget syfte annat än att vara ett ställe där jag skriver massa skitsnack. Vore kul att kanske göra om den till en recensions-blog, men då är ju frågan vad man ska recensera. Spel? Finns det ju hur mycket som helst av.. Hårdvara? Kostar alldeles för mycket pengar, likaså airsoftprylar. Film? Well, det gör ju redan hjärtat mitt på sin blog, så det går ju bort det med. Musik känns lite för tråkigt att recensera också, finns för mycket av det och en recension på musik har enligt mig ingen poäng då alla gillar olika. Men vi får se, att recensera spel är faktiskt lite lockande.

Nu ska jag jobba vidare, så. Hoj!


Diggar denna bilden, den är bra tagen. Jag till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0